Πάολα ρεβενιώτη συνέντευξηΗ Πάολα μιλάει στο gayworld.gr και μας αναλύει τις απόψεις τις για το Athens Pride 2007 για τον δήμαρχο Αθηνών Νικήτα Κακλαμάνη, για την μη παραχώρηση της αιγίδας από τον Δήμαρχό στο Φεστιβάλ Υπεριφάνειας, για την εκκλησία και για την πολιτική.

Α: Σε λίγες μέρες γίνετε το Athens Pride, ποια είναι η άποψή σου για το συγκεκριμένο event;

Π: Σαν θεσμός καλός είναι αλλά θα προτιμούσα να πω περισσότερα μετά το Pride.

A: Πώς σας φάνηκε η απόφαση του Δήμου Αθηναίων να μη δώσει την αιγίδα στο Φεστιβάλ;

Π: Απαράδεκτη και υποκριτική. Από τη στιγμή που υπάρχει ένας δήμαρχος ο οποίος είναι ανοιχτόμυαλος ή τουλάχιστον θέλει να θεωρείτε ανοιχτόμυαλος, ποιος ο λόγος να μην παραχωρήσει την Αιγίδα σε μια χώρα σαν την Ελλάδα, μια χώρα τόσο πολιτισμένη με τέτοια ιστορία να γίνετε αυτό; Σε άλλες χώρες που δεν έχουνε την ιστορία τη δικιά μας να είναι ποιο ανεκτικές σε αυτά τα πράγματα; Νομίζω ότι είναι και λάθος πολιτική δικιά του γιατί χαμένος βγαίνει ο ίδιος αλλά και λάθος γενικότερο εκ μέρους των πολιτικών. Με το να τα βάζουνε με τους γκέι που είναι το 10% του πληθυσμού και ψήφους δεν θα πάρουν και δεν κερδίζουν και κάτι.

Α: Έχω ακούσει ότι γνωρίζεστε προσωπικά με τον κ. Κακλαμάνη...

Π: Δεν είμαστε και φίλοι, αλλά έχουμε συναντηθεί σε διάφορα μέρη όπου σύχναζα κατά καιρούς μεταξύ των οποίων και ένα Πορνοσινεμά – που έχει κλείσει πριν μερικά χρόνια στην Πατησίων, τώρα το συγκεκριμένο μέρος έχει γίνει μαγαζί που πουλάει κοστούμια.

Α: Έχετε μιλήσει μεταξύ σας δηλαδή;

Π: Ναι, μάλιστα θυμάμαι μια φορά που μου είχε πει να αργήσω να πάω στην τουαλέτα γιατί είχε μια δουλειά. Τώρα μην έχετε κι εσείς απαιτήσεις από τον κ. Κακλαμάνη να πει μερικά πράγματα. Είναι ένας άνθρωπος ο οποίος έχει μεγαλώσει πολύ συντηρητικά, η δικιά του γενιά είναι πολύ συντηρητικιά, έχει να υποστεί το κουτσομπολιό από τον κόσμο. Να δείχνετε κατανόηση σε μερικούς ανθρώπους σε αυτή την ηλικία γιατί κι αυτοί, έχουν άσχημα βιώματα σε αυτά τα πράγματα. Αλλά από τη στιγμή που κάνει ο δήμαρχος πολιτική όμως, πρέπει να ξεπεράσει τα προσωπικά του και να γίνει πιο ανοιχτόμυαλος και να μην φοβηθεί μην τον κατηγορήσουν ότι είναι gay και όλα τα συνεπακόλουθα, διότι αυτό σημαίνει ότι είναι και κακός πολιτικός.

Α: Πώς χαρακτηρίζετε αυτήν την ομοφοβία που έχει εκδηλώσει με την μη παραχώρηση της Αιγίδας στο Athens Pride;

Π: Πάντα όσοι βγάζουν ομοφοβία είναι συνήθως κρυφό-γκέι. Κανένας straight λογικός – πιστεύω – που τα έχει καλά με το καυλάκι του και το κωλαράκι του δεν βγάζει ομοφοβία. Ομοφοβία βγάζει αυτός ο οποίος «το θέλει το δαχτυλάκι του».

Α: Έχει δηλώσει ότι στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι δεν υπάρχει πιο ευαίσθητος από αυτόν στα θέματα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των διακρίσεων…

Π: Η αλήθεια είναι ότι η στάση του κ. Κακλαμάνη σε θέματα, όπως τα ναρκωτικά και μερικά άλλα ακόμα, είναι πολύ αξιόλογη και αξιοθαύμαστη. Δεν πρέπει να τον ισοπεδώνουμε διότι είναι ένας πολιτικός της δεξιάς και μέσα στην Νέα Δημοκρατία είναι από τα προοδευτικά μυαλά. Δεν θα μπορούσες σε καμία περίπτωση να χαρακτηρίσεις τον κ. Κακλαμάνη «φασίστα». Στην Ολυμπιάδα η στάση του με τους τοξικομανείς ήταν άριστη. Έπειτα μη ξεχνάς ότι είναι 60 χρονών ότι είναι σε μια συντηρητική παράταξη και ότι δεν είναι και τολμηρός άνθρωπος.

Α: Πιστεύετε ότι ο σωστός πολιτικός χώρος για τους gay και τις λεσβίες είναι η αριστερά;

Π: Όχι, αυτό είναι μύθος, δεν το δέχομαι. Δείτε για παράδειγμα το ΚΚΕ το οποίο είναι το πιο ρατσιστικό κόμμα της Ευρώπης. Από την άλλη ο Καραμανλής δεν είναι ρατσιστής. Είναι θέμα ανθρώπων. Μπορεί να είσαι δεξιός και να είσαι ανοιχτόμυαλος. Ο Χατζιδάκης δεν δήλωσε ποτέ αριστερός και ήταν ο πιο αναρχικός και πιο προοδευτικός άνθρωπος. Δεν σημαίνουν τίποτα πλέον οι ταμπέλες της πολιτικής. Από τη στιγμή που τη δεξιά την ελέγχει η εκκλησία και ο Χριστόδουλος είναι λογικό να είναι πιο συντηρητική σε αυτά τα πράγματα. Αλλά μη ξεχνάτε ότι υπάρχουν και πάρα πολλοί συντηρητικοί ομοφυλόφιλοι οι οποίοι έχουν τα βιώματά τους και φοβούνται. Πρέπει να δείξουμε κατανόηση σε αυτό.

Α: Από την άλλη όμως πώς μπορείς να είσαι gay και να κατεβαίνεις στις εκλογές με το ψηφοδέλτιο της δεξιάς του «Κυρίου»;

Π: Υπάρχουνε πάρα πολλοί συντηρητικοί gay επαναλαμβάνω. Μη ξεχνάς ότι το Ελληνικό Σύνταγμα ποτέ δεν καταδίκασε την ομοφυλοφιλία. Ήταν πολύ προοδευτικό. Ο Άγγλος για παράδειγμα μπορεί να είχε περισσότερα δικαιώματα σαν γκέι αλλά τα καλοκαίρια ερχόταν στην Ελλάδα για να γαμηθεί, άρα κάτι σήμαινε αυτό.

Θ: Στην εκκλησία λέγεται ότι υπάρχουν πάρα πολλοί ομοφυλόφιλοι, οι οποίοι όμως δεν αποστασιοποιούνται απλά από την ομοφυλοφιλία, αλλά καταφέρονται και εναντίον της.

Π: Ένας καλός άνθρωπος, είτε straight είτε gay, που δεν έχει πρόβλημα με τον σεξουαλικό του προσανατολισμό δεν θα καταφερθεί ποτέ εναντίων των gay των λεσβιών ή των τρανσέξουαλ, διότι καταλαβαίνει τα πάθη των άλλων. Κάποιος που καταφέρεται εναντίων των gay είναι ο ίδιος ομοφυλόφιλος. Δηλαδή ο προηγούμενος αρχιεπίσκοπος μπορεί να μην ήταν τόσο λαμπερός όσο θέλει να είναι ο Χριστόδουλος αλλά ποτέ δεν άκουσα τον Σεραφείμ να πει μια λέξη κατά των γκέι. Απλά ο Χριστόδουλος είναι ένας βλάκας και μισός! Αυτό δεν σημαίνει ότι όλη η εκκλησία είναι ο Χριστόδουλος. Εγώ ξέρω και έχω και φίλους παπάδες που είναι γκέι. Τι να κάνουμε; Οι μισοί παπάδες είναι γκέι. Από τη στιγμή που η εκκλησία έχει το στίγμα της αγαμίας, ποιοι θα πάνε στην Εκκλησία για να κάνουν καριέρα; Για να κάνεις καριέρα στην εκκλησία πρέπει να μην παντρευτείς και να θες να γίνεις μητροπολίτης, Αρχιεπίσκοπος κ.τ.λ. Πάντα η Εκκλησία, όπως και πολλά μοναστήρια, ήτανε μια καβάντζα για πολλούς γκέι που δεν σκέφτονται όπως εσύ ή όπως εγώ αλλά σκέφτονται με τον δικό τους τρόπο διότι εκεί πέρα έχουνε μια σιγουριά, έχουνε ένα μισθό, δεν είχαν την κοινωνική κατακραυγή και έτσι κρυβόντουσαν μέσα από αυτό το πράγμα. Και μιλάνε και με γυναικεία ονόματα αναμεταξύ τους. Πάντα στην εκκλησία υπάρχει μια υποκρισία για αυτό το θέμα.

Θ: Ωραία, μπορούν να κρύβονται αφού το επιθυμούν μέσα στην εκκλησία, αλλά για ποιο λόγο να καταφέρονται και ενάντια στην ομοφυλοφιλία, τη στιγμή μάλιστα που είναι και οι ίδιοι ομοφυλόφιλοι;

Π: Ο Χριστόδουλος καταφέρθηκε. Ο Χριστόδουλος δεν είναι καλός άνθρωπος. Είναι πολύ κακός. Είναι η Βουγιουκλάκη της Εκκλησίας. Θέλει να βγαίνει συνεχώς στα κανάλια και να κάνει κάτι. Εδώ μόλις βγήκε αρχιεπίσκοπος πήρε μια ελληνική σημαία και έκανε παντιέρα. Είπε «μολών λαβέ» ο βλάκας. Και κατά δεύτερον δεν πατάει και στην ελληνική πραγματικότητα ο Χριστόδουλος. Η Ελλάδα και οι Έλληνες δεν ήτανε ποτέ Ορθόδοξοι με την φανατισμένη έννοια, όπως είναι οι Καθολικοί. Οι Έλληνες ήτανε πάντα περισσότερο παγανιστές. Σε κανένα άλλο μέρος του κόσμου δεν συναντάμε εκφράσεις όπως «Γαμώ τον Χριστό μου» ή «Γαμώ την Παναγία μου». Αυτό πηγάζει από τον ελληνικό πολιτισμό. Οι Έλληνες ποτέ δεν φοβόντουσαν τους Θεούς απλά τους σεβόντουσαν. Τώρα αν υπάρχει ένας βλάκας και λέει όλα αυτά ε…  Τι να κάνουμε τώρα; Θα τον υποστούμε.

Θ: Δηλαδή η εκκλησία είναι ένα μέρος όπου βρίσκουν καταφύγιο οι gay;

Π: Ναι, εγώ ήξερα τον Νεόφυτο ο οποίος είναι σε ένα μοναστήρι στο Άγιο Όρος. Μου λέει «Πάολα τι να έκανα; Με την οικογένεια μου δεν τα είχα καλά… τώρα είμαι εδώ πέρα, έχω κάνει και δεσμό, τη βρίσκω πού και πού, έχω τη δουλίτσα μου, είμαι μόνος μου, μ’ αρέσει η φύση, μ’ αρέσει να ασχολούμαι με τα δέντρα και περνάω καλά.» Είναι και θέμα τι προσωπικότητα έχεις, πολλές φορές. Αν είσαι λυσσασμένη για την πούτσα δεν θα πας στο Άγιον Όρος. Εξαρτάται από την σεξουαλικότητα του κάθε ανθρώπου. Πιστεύω ότι η σεξουαλικότητα είναι αυτή που καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο κάθε άτομο ζει. Το τι σεξουαλικότητα έχεις και το πώς αντιλαμβάνεσαι τον έρωτα – αν εσύ τον αντιλαμβάνεσαι αλλιώς θα έχεις άλλη πορεία ζωής.

Θ: Άρα ένας άνθρωπος για να μπει στους κόλπους της εκκλησίας κατά τη γνώμη σου πρέπει να είναι κομπλεξικός. Είτε straight είναι είτε gay γιατί καταπιέζει τη σεξουαλικότητά του…

Π: Αν αποφασίσει ο ίδιος όμως ότι θέλει να καταπιέσει τη σεξουαλικότητα του και να πορευθεί σε αυτή τη ζωή είναι δικαίωμα του. Δεν θα τον καταγγείλει κανένας. Εκεί τον σέβεσαι και τον εκτιμάς και αυτόν και τις απόψεις του. Αν ο ίδιος όμως κάνει όργια στο μοναστήρι ή το βράδυ βγαίνει τσάρκα και μαζεύει τεκνά και κράζει εσένα φυσικά θα τον κράξεις κι εσύ και θα τον κάνεις ρεζίλι. Πρέπει όμως να σέβεσαι και τον άλλον ο οποίος ακολουθεί αυτόν τον τρόπο ζωής γιατί τουλάχιστον αυτός δεν βγαίνει να σε καταγγείλει ή να σε βρίσει.

Α: Ας περάσουμε σε ένα άλλο θέμα τώρα. Κυκλοφορούν φήμες ότι θα επανεκδοθεί το Κράξιμο. Αληθεύει;

Π: Θα βγάλω τον Σεπτέμβριο ένα βιβλίο το οποίο θα έχει τις καλύτερες συνεντεύξεις, τα καλύτερα κείμενα και πολλές άλλες δημοσιεύσεις από το περιοδικό μαζί με πολλές φωτογραφίες. Αυτή η έκδοση φανερώνει και μια ολόκληρη εποχή και είναι αρκετά σημαντικό νομίζω για να μάθουνε και οι πιο μικροί ότι υπήρχαν και πιο πριν μερικοί άνθρωποι – όχι μόνο εγώ – που έγραφαν στο Κράξιμο και να μη βγαίνουν μερικοί τώρα και να λένε «να, είμαστε οι πρώτοι….» συγνώμη για την έκφραση αλλά «τ’ αρχίδια μου κουνιούνται! Ποιοι πρώτοι;» Επίσης, θα βγάλω και ένα άλμπουμ με φωτογραφίες με τίτλο «Αγόρια τις δεκαετίας του 80 και του 90»

Α: Ο καινούριος οδηγός πότε αναμένετε να εκδοθεί;

Π: Ο καινούριος οδηγός θα βγει περίπου σε καμία εικοσαριά μέρες. Παρ' όλα αυτά θα πρέπει να επανεξετάσω το πώς θα βγαίνει ο καινούριος οδηγός γιατί, κακά τα ψέματα, η Ελλάδα δεν έχει μεγάλη γκέι σκηνή. Δεν μπορεί να σταθεί ένα περιοδικό τόσο εύκολα. Το Κράξιμο μπορούσε να σταθεί γιατί το παίρνανε και οι υποψιασμένοι, το παίρνανε και οι κουλτουριάρηδες, το παίρνανε και οι γκέι, το έπαιρνε αρκετός κόσμος. Αν ένα περιοδικό βγει στην αγορά δεν νομίζω να πουλήσει. Πρέπει να είναι ιδιαίτερο και να βγει από παρέα ανθρώπων που να μην έχουν ανάγκη ούτε διαφημιστές ούτε διαφημιζόμενους για να μπορούν να λένε πιο άνετα την γνώμη τους. Αυτό πρέπει να γίνει μόνο από ανάγκη και όχι απλά γιατί πρέπει να βγάλουμε ένα γκέι περιοδικό. Πόσα γκέι περιοδικά υπάρχουνε; Κανένα δεν κάνει μπαμ. Τα περισσότερα θα τα βρεις στις τουαλέτες των μπαρ πεταμένα ή θα κάνουνε δημόσιες σχέσεις μεταξύ τους για να μαζεύουνε διαφημίσεις και να υπάρχουν. Αυτά είναι τα γκέι περιοδικά στην Ελλάδα σήμερα. Για να βγει ένα καλό γκέι περιοδικό πρέπει να αποστασιοποιηθεί από την αγορά και το περισσότερο να έχει νέα παιδιά μέσα και όχι γεροντοκόρες.  Τα νέα παιδιά θα βγάλουν μια άλλη άποψη, μια ελπίδα, γιατί κι εμείς γεροντοκορέψαμε, δεν έχουμε πια τα ίδια μυαλά. Κι εμείς θέλουμε να μάθουμε από εσάς που είστε νεότεροι. Εγώ θα χαιρόμουν αν έβγαινε ένα περιοδικό από παιδιά νεαρής ηλικίας. Γεροντοκόρες όμως που στα σαράντα τους ή τα σαράνταπέντε τους αποφασίσανε - αφού πρώτα λύσανε το πρόβλημα με τη μαμά τους που πέθανε και λύσαν το επαγγελματικό τους – να το παίξουνε ακτιβιστές και θέλουν εξουσία σε αυτόν τον χώρο, θα είμαι ανελέητη μαζί τους.

Α: Πιστεύετε ότι κάποιο γκέι περιοδικό πρέπει να έχει ακτιβιστικό περιεχόμενο;

Π: Θα πρέπει να αναδεικνύει τα καλά πράγματα της ζωής, να μην είναι μόνο μιζέρια. Η ζωή δεν είναι καλή ούτε για straight, πόσο μάλλον για γκέι. Ο κόσμος δεν περνάει εύκολα καλά τη σημερινή εποχή. Έχει πιεστεί από όλες τις πλευρές. Η κοινωνία γίνεται όλο και πιο κλειστή, το ίντερνετ έχει κλείσει τον κόσμο στα σπίτια τους και έχει χαθεί όλη αυτή η γοητεία που υπήρχε στην Ελλάδα, έχουν γίνει λίγο σκληρά τα πράγματα αλλά αυτό θα περάσει. Είναι μια μεταβατική περίοδος αλλά για να γίνει αυτό θα εξαρτηθεί από το πόσο εσείς που είστε νέα παιδιά το θέλετε… και μακριά από γεροντοκόρες.

Α: Πάολα σε ευχαριστούμε για τον χρόνο σου.

Π: Εγώ σας ευχαριστώ.

 

Π: Πάολα
Α: Ανδρέας
Θ: Θέμης

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Έρευνα hiv

Επιτέλους Σύμφωνο Συμβίωσης. Αν βρείτε τον κατάλληλο/η θα τον παντρευόσασταν;

Ναι - 38.8%
Όχι - 21.6%
Δεν ξέρω - 10.8%
Είμαι κρυφή - 28.8%
Η ψηφοφορία για αυτή τη δημοσκόπηση έχει λήξει
Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας για να μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα!
S-Cape club Γκάζι Γκέι Ερωτικές ιστορίες - gayhellas

...και στο Facebook!

 Hot Live webcam Gay chat!